اخبار / دانشگاهی / جزئیات انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی

آخرین جزئیات انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری ( رشته های پزشکی و غیر پزشکی ) اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز دانشیان، رئیس این مرکز گفت:همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند می‌توانند از ساعت 14 روز یکشنبه 31 مرداد تا پایان روز دوشنبه 15 شهریور به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org مراجعه و با استفاده از نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، 20 رشته‌محل انتخاب کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش خبر داد داوطلبان می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت‌نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده‌اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، می توانند از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

او گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند که در صورت تمایل به انتخاب رشته در دو یا سه گروه آزمایشی، گروه آزمایشی اصلی، گروه هنر یا گروه زبان خارجه، باید کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه و در سایت www.azmoon.org انتخاب رشته کنند. 

دانشیان ادامه داد: داوطلبانی که رشته‌محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های باآزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی‌کنند در نظر داشته باشند که بخش اعظم رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون هستند و درصورت تمایل می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org ثبت‌نام کنند.

بهروز دانشیان به داوطلبان توصیه کرد ابتدا از وجود رشته‌محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان پیدا کنند و بعد کارت اعتباری دوره مربوطه را خریداری کنند. 

 دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی کنکورهای سراسری و آزاد 
از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵