اخبار / دانشگاهی / جزئیات ادامه تحصیل دانشجویان بازمانده از تحصیل در دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات ادامه تحصیل دانشجویان بازمانده از تحصیل در دانشگاه آزاد

<>معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات ادامه تحصیل دانشجویان بازمانده از تحصیل رشته های غیرپزشکی را به روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.

<>به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، طی بخشنامه ای اعلام کرد: ادامه تحصیل دانشجویان رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که به دلایل مختلف از جمله ترک تحصیل، عدم مراجعه و عدم ثبت نام و یا انصراف (به جز دانشجویان اخراجی از دانشگاه) از ادامه تحصیل بازمانده اند، در صورت مراجعه تا پایان 98/6/31 بلامانع است.

<>برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه و رساله آنها باقی مانده، برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه تصمیم گیری می شود.

<>به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین افرادی که رشته گرایش آنها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط کنونی واحد مرکز پذیرش دانشجو ندارند، مشمول این بخشنامه نمی شوند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷