اخبار / دانشگاهی / جذب بیش از 40 عضو هیات علمی جدید در دانشگاه چمران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جذب بیش از 40 عضو هیات علمی جدید در دانشگاه چمران

<> معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از بررسی جذب بیش از 40 عضو هیات علمی جدید در دانشگاه چمران خبر داد.

<>

<> دکتر سیدمحمود کاشفی‌پور دزفولی - منطقه خوزستان با تبریک پیشاپیش سال نو و بیان این‌که ظرفیت IT دانشگاه کافی نیست، گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته هم‌اکنون سرور دانشگاه خریداری و نصب شده و بسیاری از اقدامات بخش آموزش دانشگاه به‌صورت اتوماسیون قابل انجام است.

<>

<> وی بیان‌کرد: در سال جاری 3 هزار و 800 دانشجو در دانشگاه چمران و دانشگاه‌های تابعه پذیرش شده که هزار و 800 نفر تحصیلات تکمیلی بوده که 40 تا 50 درصد دانشجویان را شامل می‌شود. از سوی دیگر هم‌اکنون هزار دانشجوی دکتری و 4 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

<>

<> معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان‌کرد: در بخش جذب هیات علمی در کمیته اجرایی جذب مکانیسمی در نظر گرفته شد که پرونده‌ها به‌صورت متمرکز بررسی شوند و برای این منظور در مدت 6 ماه بیش از 30 جلسه تشکیل و هم‌اکنون جذب حدود 40 تا 45 عضو هیات علمی جدید شامل بورس و استخدام پذیرش شده یا پرونده آن‌ها در حال بررسی است.

<>

<> کاشفی‌پور گفت: در جهت ارتقای اعضای هیات علمی امسال سال پرکاری بود و جلسات متعددی در حدود 50 جلسه هیات ممیزه در این زمینه برگزار شد و پرونده‌های بلوکه شده به سرانجام رسید و مشکلات این افراد حل شد؛ در نهایت تعداد هفت نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه به دانشیاری به استادی، 45 نفر از استادیاری به دانشیاری و 27 از مربی به استادیاری تبدیل شدند.

<>

<> وی ادامه‌داد: در بخش تحصیلات تکمیلی آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های وزارت علوم در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در حال تغییر است.

<>

<> کاشفی‌پور مرتب‌سازی 20 هزار پرونده دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه، برگزاری آزمون سراسری در سه روز در تیرماه سال‌جاری و سال آینده، برگزاری آزمون ارشد در سه روز و برگزاری آزمون دکتری در یک روز با همکاری جهاددانشگاهی خوزستان را از دیگر اقدامات این معاونت عنوان‌کرد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳