اخبار / وزارت آموزش و پرورش / جذب 40 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جذب 40 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش

40 هزار نیروی جدید در گرایش های مختلف، امسال جذب آموزش و پرورش می شوند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش در زاهدان با بیان این مطلب گفت: 20 هزار معلم تربیت بدنی که 11 هزار نفر آنان در مقطع ابتدایی و ده هزار مشاور در حوزه روانشناسی و روان شناختی و ده هزار معلم در حوزه های دیگر آموزشی از اول مهر امسال جذب آموزش و پرورش می شوند.

باقرزاده افزود: طی یک برنامه پنج ساله 26 هزار معلم حق التدریس بالای چهار سال خدمت نیز جذب آموزش و پرورش می شوند.

وی همچنین مشارکت های مالی و فکری را دو هدف کلان در سند تحول عنوان کرد و گفت: یکی از نمادهای مشارکت های مردمی در بحث آموزش و پرورش، مدارس غیر دولتی و مدارس هیات امنایی است که 47 مدرسه هم اکنون در سیستان و بلوچستان بصورت هیات امنایی اداره می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: تجربه نشان داده است که مدارس غیر دولتی به علت تنظیم درست برنامه و بودجه می تواند سبب افزایش کیفیت آموزش و ایجاد طرح های نوین شود.

باقرزاده با اشاره به اینکه امسال دوره پیش دانشگاهی به پایان خواهد رسید گفت: سال بعد دوره پیش دانشگاهی نخواهیم داشت.

در این جلسه اعتصام مدیر کل اموزش و پرورش زاهدان بیمه طلایی ویژه معلمین، راه اندازی مجتمع های آموزشی و پرورشی، اعزام پنج کاروان راهیان نور به مناطق جنگی، استفاده از 87 مدرسه برای اسکان در شهرهای مختلف استان و افزایش شاخصهای آموزشی و تربیتی را از جمله اقدامات این اداره نام برد

تاریخ خبر یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۹