اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / ثبت‌نام ۱۸ هزار نفر در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام ۱۸ هزار نفر در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع

تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد، ۱۸ هزار و ۱۱۹ نفر برای حضور در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بر اساس برنامه زمانی، ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام جدید آموزش مهارتی مهرماه 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی از ساعت 16 روز دوشنبه 28 مرداد ماه آغاز شده و در پایان روز یکشنبه 3 شهریور ماه به پایان می‌رسد.
بنابراین گزارش، داوطلبان متقاضی برای شرکت در دوره‌های مذکور ضرورت دارد با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت سازمان سنجش و ویژه‌نامه پیک سنجش در روز دوشنبه 28 مرداد‌ماه، نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.
لازم به ذکر است تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 30 مرداد ماه، تعداد 18 هزار و 119 نفر برای حضور در این دوره‌ها ثبت نام کرده‌اند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲