اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع از سه‌شنبه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع از سه‌شنبه

ثبت‌نام برای پذیرش در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزشی، مهارتی سال 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز سه‌شنبه 22 مرداد ماه آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت‌نام برای پذیرش در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزشی، مهارتی سال 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز سه‌شنبه 22 مرداد ماه آغاز می‌شود.
این ثبت‌نام منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.ir انجام می‌شود و تا روز دوشنبه 28 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
بنابراین ضروری است تمامی داوطلبان در مهلت زمان در نظر گرفته شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای پذیرش مذکور از سایت و مطالعه دقیق آن، در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به فراهم کردن مدارک لازم اقدام و در دوره‌های مذکور ثبت‌ نام کنند.
لازم به ذکر است؛ نظر به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود لذا داوطلبان ضرورت دارد که به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ 144 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام برای نام نویسی اقدام کنند.
کلمات کلیدی: مهندسی فناوری، کارشناسی حرفه‌ای، دوره کارشناسی حرفه‌ای، www.sanjesh.ir، دانشگاه جامع، علمی کاربردی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، پذیرش در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته

تاریخ خبر دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲