اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام در آزمون دانشنامه تخصصی تا ۲۰ مرداد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام در آزمون دانشنامه تخصصی تا ۲۰ مرداد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: ثبت‌نام در آزمون دانشنامه تخصصی تا ۲۰ مرداد ادامه دارد.
<>محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: شصت‌وپنجمین دوره آزمون کتبی دانشنامه در همه رشته‌های تخصصی پنجشنبه 15 شهریور در یکی از دانشگاه‌های شهر تهران برگزار خواهد شد.

<>وی ادامه داد: ثبت‌نام از 10 مرداد آغاز شد و تا 20 مرداد ادامه دارد، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir ثبت‌نام کنند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: کارت ورود به جلسه امتحان در روزهای 13 و 14 شهریور از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می‌شود.

<>پورکاظمی اضافه کرد: داوطلبانی که در این دوره موفق به کسب حدنصاب قبولی آزمون کتبی دانشنامه تخصصی شوند و نیز افرادی که در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دوره‌های گذشته قبول شدند می‌توانند در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی شرکت کنند.

<>وی گفت: اعتبار قبولی در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی 5 سال است داوطلبانی که از قبولی‌شان 5 سال بیشتر گذشته باشد نمی‌توانند در آزمون کتبی ثبت‌نام کنند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷