اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد در کمتر از ۱۷ ساعت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد در کمتر از ۱۷ ساعت

در شرایطی که ثبت‌نام برای حضور در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ از بعدازظهر دیروز آغاز شده است، تعداد ۱۱ هزار و ۵۱۳ نفر تا ساعت ۸ صبح امروز برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با آغاز ثبت‌نام داوطلبان حضور در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 از ساعت 15 دیروز یکشنبه 12 آبان ماه، در فاصله کمتر از 17 ساعت، تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 11 هزار و 513 نفر برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کرده‌اند.
گفتنی است مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد سال 93 پس از یک هفته در روز یکشنبه 19 آبان ماه به پایان می‌رسد.
داوطلبان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 178 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
شایان ذکر است داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم ‌هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند.
این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر، به مبلغ 178 هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.
گفتنی است داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون چنانچه علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است ضمن اطلاع از رشته‌های امتحانی که دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آنها پذیرش می‌کنند (مطابق مندرجات دفترچه ثبت‌نام) علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 58 هزار ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی اقدام کنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲