اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / ثبت‌نام بورس خارج از كشور از آبان‌ماه آغاز مي‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام بورس خارج از كشور از آبان‌ماه آغاز مي‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم از آغاز زمان ثبت‌نام براي بورس خارج از كشور در آبان‌ماه خبر داد. خبرگزاری فارس: ثبت‌نام بورس خارج از كشور از آبان‌ماه آغاز مي‌شود حسن مسلمي‌نائيني مدیر کل بورس و امور دانشجویان خارج از كشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس با بيان اينكه هيچ محدوديتي براي اعزام دانشجو به كشورهاي ديگر وجود ندارد، افزود: اعزام دانشجوي بورسيه فقط در رشته‌هاي اولويت‌دار صورت مي‌پذيرد.

وي تعداد دانشجويان بورسيه‌اي كه در سال جاري اعزام مي‌شوند را 300 نفر اعلام كرد و گفت: اميدواريم ثبت‌نام از داوطلبان بورسيه از اوايل آبان‌ماه آغاز شود و تا نيمه آبان‌ماه ادامه داشته باشد.

مدیر کل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم به شرايطي همچون شرط معدل براي داوطلبان بورس خارج از كشور اشاره كرد و معدل بالاي 14 براي مقطع كارشناسي و معدل بالاي 16 براي مقطع كارشناسي ارشد را از شرايط داوطلبان بورس اعلام كرد.

وي با اشاره به مهلت يك ماه و نيمه داوطلبان بورسيه خارج از كشور براي ثبت‌نام، خاطرنشان كرد: داوطلباني مي‌توانند براي بورسيه خارج از كشور اقدام كنند كه تا 31 شهريور ماه مدرك كارشناسي ارشد خود را دريافت كرده باشند.

مسلمي نائيني با بيان اينكه در بورس 90 حدود 6 هزار نفر ثبت‌نام كردند، گفت: در سال 90 حدود هزار و 200 داوطلب از سوي دانشگاه‌ها براي بورسيه خارج از كشور به وزارت علوم معرفي شده‌اند.

تاریخ خبر شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۰