اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام بدون آزمون در 11 رشته‌ کارشناسی در دانشگاه پیام نور جم به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام بدون آزمون در 11 رشته‌ کارشناسی در دانشگاه پیام نور جم

معاون دانشگاه پیام نور شهرستان جم از ثبت‌نام بدون آزمون در 11 رشته‌ کارشناسی در دانشگاه پیام نور جم خبر داد.

مهدی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در رشد و پیشرفت جوامع بسیار زیاد است و در نظام جمهوری اسلامی نیز شاهد توجه مسئولان به این مهم هستیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی دانشگاه‌ها و استفاده از اساتید مجرب و باسابقه از برنامه‌های این شهرستان است و در دانشگاه پیام نور جم نیز این مهم مد نظر قرار دارد.

معاون دانشگاه پیام نور شهرستان جم از ثبت‌نام بدون آزمون در 11 رشته‌ کارشناسی در دانشگاه پیام نور جم خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور واحد جم در نیمسال آموزشی بهمن ماه 92 بدون آزمون، دانشجو می‌پذیرد.

زاهدی تصریح کرد: مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر(نرم‌افزار)، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی کشاورزی، علوم دامی، مهندسی منابع طبیعی، محیط زیست، روابط عمومی و حقوق به عنوان رشته‌های ثبت‌نامی بدون آزمون در نیمسال بهمن دانشگاه پیام نور جم هستند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات تکمیلی باید به سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh .org مراجعه کنند.

معاون دانشگاه پیام نور جم گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای افزایش سطح کیفی دانشگاه پیام نور شهرستان جم استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم به توفیقات لازم برسیم.

تاریخ خبر شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۲