اخبار / وزارت آموزش و پرورش / ثبت‌نام اينترنتي دانش‌آموزان رايگان انجام مي‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام اينترنتي دانش‌آموزان رايگان انجام مي‌شود

رئيس مركز ارتباطات اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ثبت‌نام اينترنتي دانش‌آموزان همانند ثبت‌نام حضوري آنها بايد به صورت رايگان انجام شود عباسعلي زارعي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: يكي از اهداف ايجاد سامانه ثبت‌‌نام اينترنتي دانش‌آموزان، حذف تمامي واسطه‌ها و مطالبات نقدي مديران است.
وي با اشاره به اينكه در ثبت‌نام اينترنتي نيازي به حضور دانش‌آموز در مدرسه نيست، ادامه داد: مديران مدرسه به هيچ‌عنوان نبايد از دانش‌آموزان بابت ثبت‌نام وجهي دريافت كنند حتي ثبت‌نام اينترنتي بايد به صورت رايگان انجام شود.

*با مديران متخلف در زمينه ثبت‌نام اينترنتي دانش‌آموزان برخورد مي‌شود

رئيس مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برخورد با مديران متخلف در اين زمينه افزود: با مديراني كه به بهانه ثبت‌نام اينترنتي از دانش‌آموزان وجهي دريافت كنند برابر قانون برخورد مي‌شود.
زارعي تصريح كرد: براي ثبت‌نام اينترنتي در مدارس نيازي به حضور دانش‌آموز نيست و مدير بدون اينكه دانش‌آموز را از نزديك ببيند بايد وي را در مدرسه ثبت‌نام كند.
وي با اشاره به گسترش ثبت‌نام اينترنتي در مدارس كشور افزود: در تلاش هستيم از سال آينده ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت اينترنتي انجام شود به همين علت مقدمات اين كار از امسال در مدارس فراهم شده است.

تاریخ خبر شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۹