اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام آزمون دانشنامه دندانپزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام آزمون دانشنامه دندانپزشکی آغاز شد

ثبت‌نام سی و چهارمین دوره آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی آغاز شد.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آزمون کتبی سی و چهارمین دوره آزمون دانشنامه/ گواهینامه دندانپزشکی دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ و آزمون شفاهی در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۶ تا ۸ شهریور ۹۷ برگزار می‌شود.

<>داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات (همه واحد‌ها و پایان‌نامه) به پایان رسانده‌اند می‌توانند در روزهای ۲۰ تا ۲۷ خرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir ثبت نام کنند.

<>همچنین تمامی داوطلبان باید از تاریخ ۱۹ تا ۳۱ خرداد نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارک در سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس http://obligat.behdasht.gov.ir اقدام کنند. مدارک لازم برای ثبت‌نام در سامانه نیروی انسانی وزارت بهداشت نیز اعلام شده است.

<>مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است و داوطلبان برای پرداخت هزینه شرکت در آزمون باید به لینک «پرداخت الکترونیک هزینه ثبت‌نام» مراجعه و هزینه شرکت در آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی را بر اساس مبالغ مندرج پرداخت و کد پرداخت را دریافت کنند.

<>آزمون کتبی سی و چهارمین دوره آزمون دانشنامه/ گواهینامه دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از انرژی اتمی برگزار می‌شود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷