اخبار / تحصیلات تکمیلی / ثبت نام نهایی عمره 89 دانشگاهیان آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام نهایی عمره 89 دانشگاهیان آغاز شد

معاون اجرائی و اعزام ستاد عمره دانشگاهیان کشور گفت: نفرات اصلی و ذخیره ثبت نام کنندگان عمره دانشجویی تا پایان هفته جاری می توانند نسبت به ثبت نام نهایی در سایت ستاد عمره اقدام کنند. معاون اجرائی و اعزام ستاد عمره دانشگاهیان کشور گفت: نفرات اصلی و ذخیره ثبت نام کنندگان عمره دانشجویی تا پایان هفته جاری می توانند نسبت به ثبت نام نهایی در سایت ستاد عمره اقدام کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد زارع  افزود: اطلاع رسانی به نفرات برگزیده از طریق ارسال پیام کوتاه انجام شده و دانشجویان، اساتید و زوج های متاهل که در قرعه کشی به صورت اصلی یا ذخیره انتخاب شدند، می توانند نسبت به ثبت نام نهایی در سایت ستاد عمره اقدام کنند.  
وی افزود: دانشگاهیان برگزیده می توانند تا پایان این هفته با مراجعه به سایت لبیک، دفترچه راهنمای عمره را دریافت و به دقت مطالعه کنند و مراحل ثبت نام نهایی را انجام دهند، سپس با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و واریز مبلغ&nbsp2 میلیون و 500 هزارریال معادل 250 هزار تومان نسبت به افتتاح سپرده عمره اقدام کنند.  
معاون اجرائی و اعزام ستاد عمره دانشگاهیان کشور گفت: همچنین متقاضیان پس از افتتاح حساب می توانند از یکی از شعب بانک ملت در سراسر کشور مبلغ 600 هزار تومان وام کمک هزینه عمره دریافت کنند.  
وی با تاکید بر تحویل به موقع معافیت تحصیلی دانشجویان پسر و مدارک سایر گروههای اعزامی در زمان تعیین شده، افزود: در صورت تاخیر در تحویل مدارک شرایط اعزام دانشجو از اصلی به ذخیره تغییر خواهد کرد.

تاریخ خبر یکشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۸۹