اخبار / دانشگاهی / ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در دهه دوم مهرماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در دهه دوم مهرماه

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: ثبت نام بدون آزمون و تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در دهه دوم مهر ماه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل  از دانشگاه پیام نور، ابوالفضل فراهانی گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده با سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت نام بدون آزمون و تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در دهه دوم مهر ماه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به داوطلبان ورود به دانشگاه گفت: در این فرصت باقی مانده تا ایام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، این افراد می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه و یا مراکز و واحد ها درسراسر کشور از رشته هایی که ظرفیت پذیرش دارند آگاهی پیدا کنند.

معاون آموزش و تحصیلات دانشگاه پیام نور در ادامه با توجه به پذیرش ناحیه ای در دانشگاه گفت: قبلا پذیرش داوطلبان به صورت بومی انجام می شد ولی با توجه به رایزنی های انجام شده در این مرحله پذیرش دانشجو به صورت ناحیه ای بوده است و در هر ناحیه داوطلبان سه یا چهار استان عضو آن ناحیه می توانند نسبت به انتخاب رشته های موجود در آن ناحیه اقدام کنند. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها و مقاطع دانشگاه پیام نور
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵