اخبار / دانشگاهی / ثبت نام 8 هزار نفر برای فراگیر پیام نور در روز چهارم/ زمان اعلام نتایج به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان اعلام نتایج

<>مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از ثبت نام 8 هزار و 270 نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تا ساعت 8 صبح امروز خبرداد.

<>

<>حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر تاکید کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر 94 دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه (21 دی 93) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا روز یکشنبه (28 دی 93) ادامه دارد.

<>

<>کلیه داوطلبان ضرورت دارد در مهلت تعیین شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط به آزمون که روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به تهیه مدارک و اطلاعات اقدام و با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر اقدام کنند.

<>

<>وی در ادامه در مورد پرداخت وجه ثبت‌نام توضیح داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اینترنتی است، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 600 هزار ریال (60 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمایند.

<>

<>توکلی تاکید کرد: بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه آزمون، داوطلب می‌تواند یک کد رشته امتحانی و حداکثر 20 کدرشته محل را در صورت وجود، انتخاب و در بند 27 تقاضانامه درج نماید.

<>

<>مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان گفت: آزمون دوره های فراگیر ارشد پیام نور در روز جمعه چهارم اردیبهشت 94 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود و نتیجه نهایی آن اواخر مردادماه سال 94 اعلام می‌شود.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳