اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / ثبت 950 انجمن علمي دانشجويي در پرتال انجمن‌هاي علمي دانشگاه جامع به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت 950 انجمن علمي دانشجويي در پرتال انجمن‌هاي علمي دانشگاه جامع

بيش از 950 انجمن علمي‌ دانشجويي در رشته‌هاي مختلف آموزشي و مهارتي در پرتال انجمن‌هاي علمي دانشگاه جامع علمي كاربردي ثبت‌نام كردند.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، غلامرضا كريمي‌نژاد سرپرست معاونت فرهنگي، اجتماعي و دانشجويي دانشگاه جامع علمي كاربردي با اعلام اين خبر گفت: در سال جاري پرتال جامع انجمن‌هاي علمي دانشجويي اين دانشگاه راه‌اندازي شد.

وي افزود: طي فراخوان صورت گرفته و با توجه به استقبال گسترده مراكز، بيش از 950 انجمن فعال با مراجعه به پرتال دانشگاه نسبت به ثبت الكترونيكي انجمن مربوطه اقدام كردند كه در مراحل بررسي و تأييد نهايي قرار دارند.

سرپرست معاونت فرهنگي، اجتماعي و دانشجويي دانشگاه جامع علمي كاربردي با اشاره به گسترش سريع و توسعه كمي و كيفي فعاليت‌هاي انجمن‌هاي علمي اين دانشگاه گفت: اين معاونت از طرح‌هاي علمي مهارتي و برنامه‌هاي اجرايي انجمن‌هاي ثبت شده در اين سامانه در سال جاري حمايت خواهد كرد.

كريمي‌نژاد تصريح كرد: ايجاد بستر لازم براي ارسال الكترونيكي طرح‌ها و برنامه‌هاي انجمن‌ها نيز از برنامه‌هاي اين معاونت جهت پيشبرد اهداف دانشگاه در حوزه مهارت و فناوري خواهد بود.

سرپرست معاونت فرهنگي، اجتماعي و دانشجويي دانشگاه جامع علمي كاربردي خاطرنشان كرد: طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته ارتباط اين معاونت با تمام انجمن‌هاي ثبت شده اعم از اطلاع‌رساني برنامه‌ها، تبادل نظرات و پيشنهادات و ارسال پيام‌هاي كوتاه در آينده نزديك به صورت مجازي و آنلاين صورت مي‌گيرد.

وي در پايان گفت: اين انجمن‌ها در رشته‌هاي مختلف و با رويكرد مهارتي و اشتغال‌آفريني و در راستاي رفع نيازهاي صنعتي و اقتصادي كشور فعاليت خواهند كرد.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۰