اخبار / دانشگاهی / توقف یک مرحله جذب هیأت علمی در پیام نور- جزئیات ادامه تحصیل مربیان در دانشگاه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توقف یک مرحله جذب هیأت علمی در پیام نور- جزئیات ادامه تحصیل مربیان در دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، از توقف یک مرحله جذب هیأت علمی و جزئیات ادامه تحصیل مربیان در این دانشگاه خبر داد.علیرضا دل افکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر، اضافه کرد: به منظور ساماندهی وضعیت موجود اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور، از یک مرحله جذب هیأت علمی جلوگیری به عمل می آید.
وی در این باره، تاکید کرد: این اقدام به منظور نیاز سنجی از واحدها و مراکز دانشگاه صورت می گیرد و دانشگاه پیام نور در فراخوان جذب بهمن ماه شرکت نمی کند.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، ادامه داد: در صورتیکه پس از این نیاز سنجی مشخص شد نسبت یک به 250 استاد به دانشجو در دانشگاه رعایت نشده، در فراخوان شهریورماه 93 شرکت می کنیم.
دل افکار درباره وضعیت متقاضیانی که در فراخوان جذب شهریورماه سال جاری شرکت کرده اند، گفت: پرونده این افراد به استانها ارسال شده و در حال انجام مراحل مصاحبه علمی و عمومی برای جذب هستند.
به گفته وی، نزدیک به 300 نفر در فراخوان شهریورماه صرفاً در مقطع دکتری جذب خواهند شد.
دل افکار درباره ارتقاء وضعیت علمی مربیان دانشگاه پیام نور، به مهر گفت: 10 درصد از مربیان دانشگاه پیام نور از طریق بورس مامور به تحصیل شده اند؛ در حال حاضر نیز حدود 400 نفر از مربیان پیام نور مامور به تحصیل در مقطع دکتری هستند.
وی درباره بورس مربیان در سال 93 و یک شرط ممنوعیت همکاری با آنان، اظهار داشت: برای سال 93 از ظرفیت 10 درصد استفاده و لیست مربیان را به وزارت علوم برای دریافت بورس مربیان، ارسال خواهیم کرد. افرادی که برای تدریس وارد پیام نور می شوند باید در چرخه تولید علمی مشارکت داشته باشند و اگر در این زمینه فعالیت نکنند، با آنان مطابق با آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی رفتار می شود.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۲