اخبار / دانشگاهی / توزیع کارت اعتباری دانشجویی در دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توزیع کارت اعتباری دانشجویی در دانشگاه آزاد

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: کارت های اعتباری با رقم معین برای دانشجویان این دانشگاه طراحی شده که به زودی توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، علی محمد نوریان در قسمت هفتم از سری دوم برنامه «مجله دانشگاه» با بیان اینکه دانشجویان پایه و اساس تمامی امور در دانشگاه هستند، گفت: باید در تمامی ابعاد به دانشجویان توجه شود تا بتوانند استعدادها، نوآوری ها و خلاقیت های درونی خود را بروز دهند.<>وی با بیان اینکه باید دانشجو را برای توسعه علم بسیج کرد، افزود: همانطور که افراد را برای جبهه و سازندگی بسیج می کنیم باید دانشجو را نیز برای علم آموزی و توسعه علم بسیج کنیم، باید فضایی آرام و مطمئن را برای دانشجویان ایجاد کنیم تا بتواند به راحتی ایده ها و خلاقیت های خود را ارائه دهند.

<>سرپرست دانشگاه آزاد تاکید کرد: ایجاد فضایی مطمئن برای آینده دانشجویان از دیگر وظایف دانشگاه ها است. دانشجو نباید نگرانی و دغدغه شغل، مسائل رفاهی، تحصیلی و ازدواج داشته باشد.

<>نوریان گفت: در راستای حمایت از ازدواج های دانشجویی تسهیلاتی را در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می دهیم تا این ازدواج ها تحقق پیدا کند.

<>وی از طراحی و توزیع کارت های اعتباری در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در این راستا در این کارت های اعتباری با رقم معین برای هر دانشجو طراحی شده که به زودی توزیع می شود.

<>علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این برنامه به اهمیت تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: آنچه اهمیت بالایی از دوران دبستان تا دانشگاه دارد مسائل تربیتی و پرورشی است.

<>وی با اشاره به آیه «وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَةَ»، گفت: در قران کریم جز یک مورد هرجا از تعلیم و تربیت یاد کرده و تربیت را مقدم بر تعلیم دانسته است.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶