اخبار / دانشگاهی / توزیع کارت آزمون سراسری 95 از 20 تیر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

توزیع کارت آزمون سراسری 95 از 20 تیر

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان آزمون سراسری سال 95 از روز یکشنبه 20 تیر تا چهارشنبه 23 تیر 95 فرصت دارند تا پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو باخبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: در آزمون سراسری سال 95، 860 هزار و 19 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 509 هزار و 19 داوطلب زن و 351 هزار و 90 نفر مرد هستند. مشاور عالی سازمان سنجش افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت شرکت در آزمون سراسری سال 95 کلیه داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی به انضمام شرایط و ضوابط رشته های متمرکز ، شرایط خاص و نحوه اعلام علاقمندی از روز یکشنبه 20 تیر 95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.   وی افزود: لذا کلیه داوطلبان از روز یکشنبه 20 تیر تا چهارشنبه 23 تیر 95 فرصت دارند ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش بر اساس دستور العمل مربوط ضمن مشاهده اطلاعیه سازمان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.   توکلی افزود: بدیهی است داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شدند باید علاوه بر دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی خود بر حسب مورد نسبت به دریافت کارت آزمون گروه آزمایشی دوم و یا سوم خود اقدام کنند.   مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بر اساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده آزمون سراسری سال 95 در صبح و بعد از ظهر روز پنجشنبه و جمعه 24 و 25 تیر در 369 شهرستان و بخش های مختلف کشور برگزار می شود.  

 دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی کنکورهای سراسری و آزاد 
از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۵