اخبار / دانشگاهی / تناسب رشته کاردانی در تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته محدودیت ندارد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تناسب رشته کاردانی در تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته محدودیت ندارد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در روز چهارم دی‌ماه، گفت: تناسب رشته کاردانی به کارشناسی به جز گروه آموزشی پزشکی محدودیت ندارد.
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته چهارشنبه چهارم دی‌ماه اعلام می‌شود، گفت: برای شرکت داوطلبان در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92، محدودیتی در رابطه با تناسب رشته دوره کاردانی با انتخاب رشته در دوره کارشناسی وجود ندارد و این محدودیت فقط در گروه آموزشی پزشکی استثنا است.
وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 نیز در روز چهارشنبه 4 دی ماه 92 منتشر می‌شود.
توکلی گفت: از روز یکشنبه 8 دی ماه تا پنجشنبه 12 دی ماه نیز داوطلبان می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط برای ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.
وی ادامه داد: تمام داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392، ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند (اعم از حاضران و غائبان) و نیز داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت برای بهمن ماه سال 92 ثبت‌نام کنند.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: در برخی از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرش براساس نمره آزمون از بین شرکت کنندگان در آزمون و برای برخی از کدرشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در آزمون مذکور پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل مقطع کاردانی) صورت می‌پذیرد.
وی افزود: در برخی از کدرشته‌های امتحانی آزمون مذکور در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش صورت نمی‌گیرد و لذا داوطلبان لازم است پس از کسب اطلاع از رشته‌هایی که پذیرش در آنها صورت می‌پذیرد، نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۲