اخبار / دانشگاهی / تمدید یک روزه مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید یک روزه مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی

<>مهلت انتخاب رشته - محل و ویرایش در چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به مدت یک روز تمدید شد. داوطلبان از امروز ۱۹ تا فردا ۲۰ تیر فرصت دارند فرم خود را تکمیل کنند.

<>به گزارش خبرنگار مهر، آن دسته از داوطلبان چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که مجاز به انتخاب رشته محل شده اند با توجه به اضافه شدن دانشگاه علوم پزشکی جهرم در رشته کودکان و تماسهای مکرر داوطلبان، زمان انتخاب رشته_ محل و ویرایش از ساعت ٩ صبح روز سه شنبه ۱۹ تیر آغاز می شود. این مهلت تا ساعت ٢٤ روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ ادامه دارد.

<>آزمون چهل و پنجمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با ثبت نام ۱۴ هزار و ۳۹۶ نفر روز ۶ اردیبهشت ماه ١٣٩٧ برگزار شد. در این دوره از آزمون ١٢ هزار و ١٣٩ نفر در جلسه حاضر بودند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۴۰ نفر مرد و ۶ هزار و ۶۹۹ نفر زن بودند.

<>طبق مقررات مصوبه داوطلبانی که از ۶۰۰ نمره خام حداقل ۱۵۰ نمره کسب کنند مجاز به انتخاب رشته هستند که در چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تعداد ٧ هزار و ۶١٩ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

<>دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل این دوره از آزمون دستیاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

<>کل ظرفیت پذیرش دستیاری در دوره چهل و پنجم بدون تفکیک سهمیه ها ۳ هزار و ۵۸۸ نفر بود که دو ظرفیت جدید به دانشگاه علوم پزشکی جهرم در رشته کودکان اضافه شده است، این ظرفیت ها به ترتیب دو نفر در ظرفیت آزاد و یک نفر در ظرفیت محروم است.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷