اخبار / علمی، پژوهشی / تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دریافت مدرک حفظ قرآن به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دریافت مدرک حفظ قرآن

معاون سازمان دارالقرآن الکریم گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم تا 10 خرداد است و این مهلت احتمالاً تمدید خواهد شد.

خبرگزاری فارس: تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دریافت مدرک حفظ قرآن / ثبت‌نام 3700 حافظ در 23 روز
«مهدی بحرالعلوم» معاون سازمان دارالقرآن‌الکریم در گفت‌وگو با خبرنگار قرآنی فارس «توانا»، در رابطه با مهلت ثبت‌نام در آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم گفت: مهلت ثبت‌نام این آزمون تا 10 خردادماه سال جاری است و احتمالاً این زمان تمدید خواهد شد.
وی آمار ثبت‌نام کنندگان در این آزمون را تا امروز 3 هزار و 700 نفر  اعلام کرد و افزود: این تعداد نسبت به سال‌های قبلی رشد پیدا کرده است و با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام آمار ثبت‌نام کنندگان بالاتر خواهد رفت.
به گزارش فارس در طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به  حافظان قرآن کریم مصوبه جلسه شورای انقلاب فرهنگی 573 مورخ 8 تیرماه 1384 هر ساله حداقل یک دوره آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم برگزار و به قبول‌شدگان مدرک تخصصی حفظ اعطاء می‌شود.
در سال جاری نیز ثبت‌نام از 15 اردیبهشت ماه آغاز شده است و طبق اعلام قبلی تا فردا ادامه دارد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱