اخبار / دانشگاهی / تمدید مهلت ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید مهلت ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام برای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت 24 چهارشنبه 17دی ماه خبر داد.

<> حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی که تاکنون ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت 24 چهارشنبه17 دی ماه تمدید شد.

<>

<>وی افزود: ضمنا داوطلبانی که قبلا در این دوره ثبت نام کرده اند نیز می توانند در این مهلت تعیین شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

<>

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: به کلیه داوطلبانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند یا اطلاعات آن ها نیاز به ویرایش دارد، توصیه می شود در مهلت باقی مانده با مطالعه دفترچه راهنما که هم اکنون روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و جمع آوری اطلاعات لازم به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

<>

<>توکلی در پایان درمورد آمار ثبت نام کنندگان اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز، 52 هزار و 418 نفر برای پذیرش دوره های مذکور ثبت نام کرده اند.

تاریخ خبر دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳