اخبار / دانشگاهی / تمدید مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد تا ۱۲ دی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد تا ۱۲ دی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویی این دانشگاه تا ۱۲ دی ماه خبر داد.
<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، طه هاشمی گفت: متقاضیان ثبت نام برای نقل و انتقال دانشگاه آزاد باید در سامانه منادا به نشانی Monada.iau.ir ثبت نام کنند.

<>وی افزود: با توجه به اینکه چند روز گذشته سامانه منادا با اختلالاتی روبرو بود و برخی از دانشجویان موفق به ثبت درخواست های خود نشدند، مهلت ثبت درخواست های نقل و انتقال این دانشگاه تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ دی ماه تمدید شد.

<>معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه مهلت تعیین شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، تاکید کرد: نتیجه درخواست ها تا ۲۵ دی ماه در سایت منادا به اطلاع دانشجویان متقاضی مهمانی یا انتقال خواهد رسید.

<>هاشمی خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی سامانه منادا حذف سفر دانشجویان بین واحدهای مبدا و مقصد و کاهش هزینه و مخاطرات سفر آنها است.

<>وی تاکید کرد: دانشجویان قبل از ثبت درخواست خود در سامانه منادا، راهنمای ثبت نام و شیوه نامه نقل و انتقالات را به طور کامل مطالعه کنند تا اختلالی در روند ثبت درخواست آنها ایجاد نشود.

<>معــاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد درخصوص نحوه بررسی درخواست متقاضیان فاقد شرایط نقل و انتقال نیز گفت: درخواست این دسته از متقاضیــان با توجه به ضوابط اعلام شده در شیوه نامه مانند معـــدل نیمســـال قبل، تناسب بین واحد مبدا و مقــصد، جنسیت و غیره بررسی می شود و دانشجویانی که دارای امتیاز بیشتری باشند در اولویت نقل و انتقال قرار می گیرند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد 
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵