اخبار / دانشگاهی / تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی ۹۵ / انتشار کارنامه آزمون به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار کارنامه آزمون

قائم مقام معاونت آموزشی از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا روز سه شنبه ١۵ تیرماه خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت آموزش وزارت بهداشت؛ پیرو انتشار اولیه کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ٩۵ و سوالاتی که برای تعدادی از داوطلبان برخی از مجموعه رشته های آزمون، پیش آمده بود با دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارگروه ویژه ای جهت بررسی این موضوع تشکیل و بازنگری مجدد در نحوه اعمال ضرایب و اعلام نتایج به عمل آمد.

قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: با بررسی های دقیق بعمل آمده مشخص شد ضرایب برخی از دروس جابجا اعمال شده بود که خوشبختانه این مورد سریعا” اصلاح شد.

حمید اکبری گفت: کارنامه تمام داوطلبان بطور دقیق مورد بازنگری قرار گرفته است، کارنامه علمی برای تمام داوطلبان آزمون صادر و به همراه تصویر پاسخنامه افراد بر روی سایت سنجش منتشر شده است و از این رو جای هیچ گونه شبهه ای برای داوطلبان عزیز نخواهد بود.

وی همچنین از تمدید مهلت انتخاب رشته/ محل آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا روز سه شنبه ۱۵ تیرماه خبر داد.

دکتر اکبری ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی گفت: داوطلبان می توانند کارنامه نهایی خود را بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ملاحظه نمایند و اطلاعات کامل درخصوص زمان انتخاب رشته-محل این داوطلبان نیز در سایت مذکور اعلام شده است.

وی به داوطلبان این آزمون اطمینان خاطر داد: معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پاسدار حقوق تمام داوطلبان بوده و مسلما” کوچکترین حقی از هیچ داوطلبی تضییع نخواهد شد. 

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵