اخبار / کاردانی به کارشناسی / تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی92 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی92

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی92 تا روز پنجشنبه 7 شهریور ماه تمدید شد.
حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی 92 تا روز پنجشنبه 7 شهریور ماه تمدید شد. وی افزود: شایان ذکر است این اقدام با توجه به افزایش ظرفیت برخی از رشته‌های دوره کاردانی به کارشناسی 92 صورت گرفته است. توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که تمایل به انتخاب رشته یا اصلاح کد رشته‌های انتخابی دارند می‌توانند تا پایان مهلت در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. وی افزود: اطلاعیه مربوط به افزایش ظرفیت‌ها از روز پنجشنبه 31 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و همچنین فردا دوشنبه 4 شهریور ماه در نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود. توکلی در پایان با اشاره به آمار داوطلبانی که تا امروز انتخاب رشته کرده‌اند، تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 3 شهریور ماه تعداد 139 هزار و 469 نفر انتخاب رشته کرده‌اند.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۲