اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / تمدید زمان نهایی کردن ثبت‌نام عمره دانشجویی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید زمان نهایی کردن ثبت‌نام عمره دانشجویی

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت نهایی کردن ثبت‌نام پذیرفته شدگان دانشجو و اساتید تا 5 آبان‌ماه خبر داد. خبرگزاری فارس: تمدید زمان نهایی کردن ثبت‌نام عمره دانشجویی  به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زمان نهایی کردن ثبت‌نام تا 5 آبان ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: پس از قرعه کشی توسط ستاد و اعلام پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره منتخبین باید با مراجعه به سایت ستاد جهت نهایی کردن ثبت‌نام اقدام و از تاریخ اول آبان‌ماه با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت نسبت به افتتاح حساب عمره اقدام کنند.

زارع گفت: پس از نهایی کردن ثبت‌نام، کد ملی زائر برای سیستم بانک ملت ارسال می‌شود که به منزله معرفی دانشجو به بانک برای ثبت‌نام عمره دانشجویی است.

وی ادامه داد: در صورت عدم مراجعه زائر به سایت جهت نهایی کردن ثبت نام، امکان افتتاح حساب ویژه عمره دانشگاهیان فراهم نخواهد شد.

 * امکان واگذاری سهمیه عمره دانشجویی وجود ندارد

زارع  همچنین گفت: سهمیه اعلام شده در قرعه کشی منحصراً متعلق به شخص دانشجوست و قابل انتقال به غیر نیست.

وی افزود:در صورتی که متقاضی از اعزام منصرف شود، از دانشجویان ذخیره استفاده خواهد شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: اگر زائر به هر علتی انصراف دهد، امکان واگذاری سهمیه به شخص دیگر را ندارد و از دانشجویان ذخیره استفاده می‌شود. لذا افراد ذخیره نیز باید مانند نفرات اصلی مدارک خود را تکمیل و به موقع تحویل نماینده ستاد عمره و عتبات در دانشگاه خود دهند.

زارع در عین حال یادآورشد: سهمیه اعلام شده در قرعه کشی منحصراً متعلق به شخص دانشجوست و قابل انتقال به غیر نیست.

تاریخ خبر شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰