اخبار / دانشگاهی / تفویض اختیار برنامه‌ریزی درسی برخی رشته ها به دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تفویض اختیار برنامه‌ریزی درسی برخی رشته ها به دانشگاه آزاد

براساس آیین نامه تفویض اختیار برنامه ریزی درسی به دانشگاه های سطح یک و دو ، دانشگاه آزاد نیز از این اختیار برخوردار شد .

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۶ شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم  ۳ رشته ای که توسط دانشگاه آزاد اسلامی ارایه شده بود، به تصویب رسید.<>رشته های «دکتری حقوق تجارت بین الملل»، «کارشناسی فناوری صدا» و «دکتری بهداشت ایمنی ومحیط زیست» در این شورا تصویب شد.

<>براساس آیین نامه جدید که اسفند ماه سال گذشته به دانشگاه ها ابلاغ شد و به موجب آن اختیار برنامه‌ریزی درسی به دانشگاه‌های سطح یک و دو کشور تفویض شد، به دانشگاه آزاد نیز اجازه داده شد هم سطح دانشگاه های سطح یک و دو برنامه تدوین کند.

<>برهمین اساس، برنامه درسی واحدهای دانشگاه آزاد به ستاد مرکزی این  دانشگاه ارایه شده و برنامه هایی که در ستاد مرکزی این دانشگاه تصویب می شود، برای تایید و تصویب نهایی به شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم ارجاع داده می شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه آزاد
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶