اخبار / دانشگاهی / تعیین نحوه برگزاری آزمون استخدامی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تعیین نحوه برگزاری آزمون استخدامی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم در رابطه با چگونگی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور فقط مجری برگزاری آزمون است و هرچه تصمیم‌گیری شود اجرا می‌کند.

عبدالحسین فریدون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که به دستور رئیس جمهور متوقف شده است، گفت: وزارت علوم و سازمان سنجش فقط مجری برگزاری آزمون‌ استخدامی است و تصمیم‌گیری پیرامون نحوه برگزاری برعهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

وی افزود: سازمان سنجش ثبت‌نام داوطلبان را انجام می‌دهد و مسائل اجرایی برگزاری آزمون را برعهده دارد ولی تصمیم‌گیری پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری آزمون و زمان برگزاری برعهده سازمان سنجش نیست.

به گزارش فارس، در حالیکه ثبت‌نام داوطلبان برای برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی انجام شده بود و قرار بود آزمون در روز 19 مردادماه برگزار شود، رئیس جمهور دستور داد که تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت‌های شغلی، آزمون سراسری استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه‌های جنسیتی در راستای رعایت عدالت اصلاح شود. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های 
مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵