اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / تعداد رشته‏های تحصیلی دانشگاه رودهن به عدد 98 رسی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تعداد رشته‏های تحصیلی دانشگاه رودهن به عدد 98 رسی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از تصویب رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی پیوسته و افزایش رشته‏های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به 98 رشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علیرضا ایرانبخش گفت: بر اساس نامه شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با پذیرش دانشجو در رشته مهندسی برق در کلیه گرایش‏ها موافقت به عمل آمد. وی افزود: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی و پیگیری‏های مستمر مسئولان واحد و افزایش تقاضا برای ایجاد این رشته‌ها و با رایزنی‌ها و مکاتباتی که با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی انجام گرفت، سرانجام ایجاد این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن به تصویب رسید. ایرانبخش گفت: چهار رشته از 98 رشته در واحد رودهن در سال 92 به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن با بیش از 98 رشته و بیش از 20 هزار دانشجو بزرگ‏ترین دانشگاه در شرق استان تهران است.
شایان ذکر است؛ متقاضیان ادامه تحصیل جهت ثبت‏نام به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.Azmoon.Org مراجعه کنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۲