اخبار / دانشگاهی / تعجیل در حذف گرایش های رشته مهندسی پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تعجیل در حذف گرایش های رشته مهندسی پزشکی

رئیس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: تصویب دوره‌های کارشناسی بدون گرایش برای رشته مهندسی پزشکی با تعجیل بوده است. 
<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر،  دکتر ناصر فتورایی در بیست و سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مهندسی زیست پزشکی، این کنفرانس را بزرگترین کنفرانس در حوزه مهندسی پزشکی دانست و افزود: بر این اساس انجمن مهندسی پزشکی ایران این فرصت را فراهم کرده تا زمینه‌ای برای تبادل تجربیات میان محققان ایجاد شود.

<>وی آموزش را مهمترین موضوعات و مسایل موجود در حوزه مهندسی پزشکی ذکر کرد و ادامه داد: مهندسی پزشکی به اندازه سایر رشته‌های موجود در دانشگاه‌ها سابقه طولانی ندارد ولی تاکنون رشد خوبی داشته و توانسته متخصصان زیادی در این زمینه تربیت کند.

<>فتورایی، ادامه داد: در سال جاری گرایش‌های دوره کارشناسی حذف شده است و در این کنفرانس طی دو نشست اقدام به بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های موجود در این زمینه می‌شود.

<>رئیس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه رشته‌های مهندسی پزشکی از سایر رشته‌های سنتی موجود در دانشگاه‌های کشور متمایز است، اظهار کرد: دوره کارشناسی مهندسی پزشکی بدون گرایش لحاظ شود، مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

<>وی با تاکید بر اینکه بازنگری صورت گرفته در این زمینه قدری با تعجیل صورت گرفته است، یادآور شد: در این کنفرانس در این زمینه بحث و تبادل نظر خواهد شد.

<>رئیس انجمن زیست پزشکی با اشاره به تحولات و پیشرفت‌های این حوزه خاطر نشان کرد: در حال حاضر میان بخش‌های صنعتی با مراکز درمانی و بیمارستانی ارتباط منسجمی وجود ندارد که ایجاد این پیوند نیاز به همت دستگاه‌های متولی دارد از این رو در یکی از نشست‌های این کنفرانس به این مقوله پرداخته خواهد شد.  

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵