اخبار / دانشگاهی / تصویب 100 رشته جدید در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تصویب 100 رشته جدید در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 100 رشته جدید در مقاطع مختلف علوم پزشکی برای دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شده است و واحدهای دانشگاهی مرتبط با این حوزه در سال تحصیلی 95-96 از ترم مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو در این رشته‌ها خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر سیدعلی ابطحی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در همایش ارتقای بهره‌وری بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: توسعه و ارتقای آموزش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در حوزه علوم پزشکی در حال اجراست.معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: رشته‌های جدید علوم پزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حال تصویب است و واحدهایی که دچار برخی نقایص بوده در حال پی‌گیری و رفع آنها هستند.

وی ادامه داد: در برخی از استان‌ها مانند آذربایجان شرقی و غربی با پذیرش دانشجویان برون مرزی و خارجی نیز گام‌هایی در راستای ارتقا در حوزه علوم پزشکی برخواهیم داشت.

ابطحی تصریح کرد: برای ارتقای آموزش بالینی باید برنامه ریزی صحیح داشته باشیم و در دانشگاه آزاد اسلامی دنبال عملی کردن رهنمودهای وزیر بهداشت در این زمینه هستیم.

وی افزود: امید می‌رود با تدوین بخشنامه‌های جدید بتوانیم واحدهای بیمارستانی را به نحو شایسته اداره کنیم تا هم کار درمان صورت گیرد و هم کار آموزش و بتوانیم با برگزاری برخی دوره‌های آموزشی و ارائه گواهینامه، درآمدزایی نیز داشته باشیم.

همایش ارتقای بهره‌وری بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی 14 و 15 شهریور جاری در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌شود. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد 
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵