اخبار / علمی، پژوهشی / تشکر 204 نماینده مجلس از وزیران علوم و بهداشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تشکر 204 نماینده مجلس از وزیران علوم و بهداشت

204 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای از اقدامات وزیران علوم و بهداشت برای دستیابی به رتبه برتر علمی پیش از رسیدن به پایان چشم انداز بیست ساله تشکر کردند. به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی امروز بیانیه ای با امضای 204 نماینده در صحن علنی مجلس قرائت شد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پیشرفت علمی کشور و به دست آوردن جایگاه اول علمی پیش از رسیدن به چشم انداز بیست ساله و به خصوص از زحمات هیئت علمی و کمیسیون های آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان و وزرای علوم و بهداشت و درمان تشکر کردند و این کسب رتبه علمی را به مقام معظم رهبری تبریک گفتند.
  نمایندگان در این بیانیه از جامعه دانشگاهی و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری خواستند که در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده در راستای فرمایشات معظم له در مورد کاربردی کردن 90 درصد از تحقیقات دانشگاهی نسبت به جهت دهی به تولید علمی کشور به سمت تولید و فناوری که پشتوانه تولید ملی کشور باشد اهتمام ورزند.
  همچنین در پایان این بیانیه از وزیر علوم تشکر ویژه شده است.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱