اخبار / دانشگاهی / تسهیلات ویژه برای دانشجویان دانشگاه آزاد در مناطق محروم به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تسهیلات ویژه برای دانشجویان دانشگاه آزاد در مناطق محروم

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: هیچ نخبه و دانشجویی نباید به دلیل مشکلات مالی از ادامه تحصیل باز بماند. تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان مناطق محروم در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی محمد نوریان در دویست و شانزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تازه ترین نظام رتبه بندی شانگهای، بیشترین سهم تکرار عنوان را در سال ۲۰۱۷ به خود اختصاص داده است، گفت: شانگهای نام ۱۲ دانشگاه ایرانی را منتشر کرده که روی هم رفته ۱۰۰ بار در زمره موسسه های برتر آمده اند.<>وی افزود: براساس این رتبه بندی عنوان دانشگاه آزاد اسلامی ۲۰ بار در فهرست موسسه های برتر در ۵۲ موضوع آمده که بالاترین سهم را در میان دانشگاه های کشور به خود اختصاص داده است. باید تلاش کنیم موفقیت های این دانشگاه در تمامی عرصه های داخلی و خارجی تداوم داشته باشد.

<>سرپرست دانشگاه آزاد به ارائه تخفیف شهریه و تسهیلات به نخبگان و دانشجویان مناطق محروم از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تاکید کرد: نخبگان را در سراسر کشور شناسایی و جذب خواهیم کرد و تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان مناطق محروم در نظر گرفته خواهد شد.

<>نوریان اظهار داشت: هیچ نخبه و دانشجویی نباید به دلیل مشکلات مالی از ادامه تحصیل باز بماند و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی باید به راحتی و بدون دغدغه تحصیل، تحقیق و پژوهش کنند.

<>علیرضا منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از اقدامات و پیگیری های نمایندگان مجلس در خصوص رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد.

<>در این جلسه همچنین در خصوص شکل گیری کمیته اجرایی شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری به ریاست علی محمد نوریان و نحوه انتخاب و ترکیب اعضای حقیقی و حقوقی که از مصوبات جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه بود، بحث و تبادل نظر شد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶