اخبار / آموزش مجازی / تدوین فاز اول آموزش متن باز و پیشتازی برخی اساتید در الکترونیکی کردن آموزش به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تدوین فاز اول آموزش متن باز و پیشتازی برخی اساتید در الکترونیکی کردن آموزش

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از تهیه فاز اول طرح آموزش متن باز خبر داد و گفت: در هفته جاری جلسه راهبردی و راهبری آموزش متن باز تشکیل شده و گزارش فاز اول برای انجام اصلاحات لازم ارایه می شود.
دکتر رضا روستا آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت آموزش متن باز گفت: فعالیت های مربوط به آموزش متن باز درحال انجام است.
وی ادامه داد: گزارش فاز اول این طرح آماده شده است و در هفته جاری جلسه کمیته راهبردی و راهبری آموزش متن باز تشکیل می شود تا گزارش فاز اول ارایه شده و مشخص شود که به چه اصلاحاتی نیاز دارد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف افزود: برنامه آموزش متن باز در دانشگاه شریف آغاز شده و پیشرفت خوبی هم داشته، برخی اساتید در این زمینه پیشتاز هستند و برنامه دانشگاه این است که با استفاده از اساتید پیشتاز و کلاس های آموزشی، مابقی اساتید را هم با اساتید پیشتاز همگام کند.
به گزارش مهر، دکتررضا روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف پیش از این با اشاره به اجرای طرح آموزش الکترونیک متن باز اعلام کرده بود: استادان دانشگاه تا انتهای سال گذشته فرصت دارند برنامه های درسی خود را به منظور مشاهده توسط دانشجویان، دانش آموختگان، سایر استادان همچنین مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم در سامانه ای.آر.پی وزارت علوم قرار دهند.
وی تاکید کرده بود: با توجه به اینکه یکی از ملاکهای رتبه بندی دانشگاهها الکترونیکی کردن آموزش دانشگاهها است از سال جاری استادان باید جزوات خود را روی این سامانه قرار دهند .

تاریخ خبر یکشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۲