اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / تدوین سند جامع پوشش آموزش‌های مهارتی تا پایان سال به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تدوین سند جامع پوشش آموزش‌های مهارتی تا پایان سال

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تدوین سند جامع پوشش آموزش‌های مهارتی تا پایان سال خبر داد. خبرگزاری فارس: تدوین سند جامع پوشش آموزش‌های مهارتی تا پایان سال رجبعلی برزویی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به شورای مستقل برنامه‌ریزی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: شورای گسترش دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور 7 نفر از صنعت و 5 نفر از رؤسای دانشگاه‌ها فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کرده است.

وی از همچنین از تدوین سند جامع پوشش آموزش‌های مهارتی تا پایان سال خبر داد و خاطرنشان کرد: سند جامع پوشش آموزش‌های مهارتی کشور توسط وزارت بهداشت، وزارت کار، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم تا پایان سال جاری تدوین می‌شود.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی نظام مهارتی با هدف ارتقاء و اشتغال دانش کار و فناوری و به هنگام کردن مهارت‌های شغلی صورت می‌پذیرد.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۰