اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / تدوین دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای پیرایش و مراقبت زیبایی در دانشگاه جامع به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تدوین دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای پیرایش و مراقبت زیبایی در دانشگاه جامع

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای پیرایش زنانه و مردانه و مراقبت زیبایی مو و پوست در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تدوین شد. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رجبعلی برزویی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: باتوجه به نیاز صنوف مربوطه، دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای پیرایش زنانه و مردانه و مراقبت زیبایی مو و پوست توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی تدوین شد.
وی در ادامه اظهار داشت: برخی از توانمندی‌های فارغ التحصیلان این دوره‌ها برای اشتغال در آرایشگاه‌ها شامل مواردی چون طراحی مدل‌های پیرایش، تهیه ژورنال مدل مو، ارائه طرح یا مدل برای ساخت و تولید تجهیزات و محصولات آرایشی، ارائه طرح یا مدل برای ساخت و تولید تجهیزات و محصولات آرایشی، تحلیل و توسعه بازارهای محصولات و خدمات، برگزاری همایش‌ها و مسابقات زیبائی و روش‌های احیای موهای آسیب دیده است.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: فارغ التحصیلان این دوره‌ها می‌توانند مشاغلی چون مدیر سالن‌های آرایش، انجمن‌ها، تالارها و اتحادیه‌ها، آموزشگاه‌ها، کارشناس طراحی مو، کارشناس تولید کننده و فروشنده محصولات آرایشی و مربی آموزشی را احراز کنند.
وی تصریح کرد: تعدادی از دروس تخصصی این دوره‌ها شامل پیرایش و هویت اسلامی ایرانی، دیدگاه اسلام در پیرایش، سبک‌های پیرایش ملل مختلف، اجرای پیرایش مدل‌های ایرانی، اجرای پیرایش مدل‌های ایرانی، فرم دادن مو به روش کوتاه کردن، کوتاهی مدرن و کلاسیک موی سر، متعادل ساز فرم مو نسبت به چهره و کنترل حجم مو به روش پیتاژ مو است.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی که از 22 مردادماه آغاز شده است تا روز دوشنبه 28 مردادماه دارد و ثبت‌نام دوره‌های کاردانی بدون آزمون دانشگاه نیز از امروز یکشنبه 27 مرداد آغاز و تا 3 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲