اخبار / دانشگاهی / تدوین 3 رشته جدید توسط دانشگاه جامع مینو به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تدوین 3 رشته جدید توسط دانشگاه جامع مینو

رئیس دانشگاه جامع مینو گفت: دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو در حال تدوین سه رشته است.
تورج رحیم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به فعالیت‌های علمی و دانشجویی صورت گرفته در این دانشگاه خاطرنشان کرد: نخستین همایش دستاوردهای نوین دانش و صنعت توسط این دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان و برگزاری مسابقات روباتیک به منظور ارائه طرح اتوماسیون سیستم‌های حمل و نقل از دیگر فعالیت‌های علمی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو محسوب می‌شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دانشگاه گفت: ارتقای سطح تحصیلات اساتید از کارشناسی ارشد به دکتری و تدوین رشته مهندسی فناوری ارشد صنایع غذایی گرایش تولید محصولات رژیمی از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
وی افزود: برقراری تعامل پایدار و دو طرفه با صنایع و شرکت شهرک‌های صنعتی، برگزاری همایش‌های علمی و کاربردی با موضوعیت کاربرد پژوهش در صنایع از دیگر برنامه‌های ما محسوب می‌شود.
رحیم‌پور در ادامه آموزش دانشجویان در محیط کار واقعی، انجام پروژه‌های کارآفرینی و عقد قراردادهای تحقیقاتی با صنایع غذایی در زمینه انجام پژوهش توسط دانشجویان و اساتید را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو اعلام کرد.
وی با بیان اینکه هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی غنی‌سازی و کاربردی کردن رشته های تحصیلی بوده و برای این منظور از دروس کاربینی و کارآموزی 1 و 2 و کارآفرینی به میزان 576 ساعت استفاده می‌کند، عنوان داشت: این مرکز دانشگاهی نیز به تبعیت از این هدف اقدام به فراهم‌آوری محیط کار واقعی برای آموزش و عقد تفاهم‌نامه با صنایع مختلف کرده است‌.
رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو با بیان اینکه این مرکز در حال تدوین سه رشته است، گفت: مهندسی فناوری ایمنی صنعتی، مهندسی فناوری طراحی دیاگرام فرایند تولید صنایع غذایی و مهندسی فناوری ارشد صنایع غذایی گرایش تولید محصولات رژیمی این سه رشته را شامل می‌شود.
وی در ادامه خواستار تخصیص حداقل یک دستگاه تاکسی در مسیر دانشگاه به مرکز شهر شد و گفت: از مسئولان خواستار تخصیص گشت نیروی انتظامی درمسیر کنار شرکت مینو برای افزایش امنیت و رفاه دانشجویان هستیم.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲