اخبار / دانشگاهی / تحصیل مسن ترین دانشجوی علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تحصیل مسن ترین دانشجوی علمی کاربردی

<> مسن‌ترین دانشجوی  دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد  دانشگاهی شعبه سمنان مشغول تحصیل است.

<>

<>جلال الدین اسلامی، متولد سال 1315، در رشته  کارشناسی حرفه‌ای  مدیریت امور فرهنگی، گرایش برنامه ریزی امور فرهنگی، در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه سمنان به تحصیل می‌پردازد.

<>

<> این دانشجوی 78 ساله پیش از این در مرکز علمی کاربردی کلاردشت نیز موفق به تحصیل در رشته  کاردانی شده بود، وی همچنین دارای مدرک  کارشناسی بازرگانی اقتصاد از مدرسه عالی اقتصاد ایران  دانشگاه اقتصاد فعلی است که حدود 40 سال پیش موفق به اخذ آن شده است.

<>

<> مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه سمنان در حال حاضر دارای 1200 دانشجو در مقطع  کاردانی و کارشناسی است و از سال آینده نیز در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

<>

<> این دانشجوی 78ساله در گفتگو با خبرنگار ایسنای سمنان با اشاره به بیماری خود تصریح کرد با توجه به آلودگی هوا در تهران، پزشکان توصیه کردند که از تهران خارج شوم از این رو از این فرصت برای کسب علم استفاده کردم.

<>

<> وی با بیان اینکه هم اکنون در شهمیرزاد استان سمنان سکونت دارم، افزود: پیش از این نیز دو سال به کلاردشت رفته و در آنجا تحصیل کردم.

<>

<> اسلامی، با بیان اینکه هیچ زمانی برای کسب علم دیر نیست، خاطرنشان کرد انسان همواره به آموختن نیاز دارد. ضمن اینکه حضور در فضای  دانشگاه و کلاس درس، تاثیر زیادی در روحیه و اشتیاق به آموختن دارد.

<>

<> وی با اظهار رضایت از کلاس های درس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان، افزود: فضای خوبی در کلاس های درس ما حاکم است.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳