اخبار / دانشگاهی / تجمیع منطقه ای دانشگاه خواجه نصیر- ارتقای کیفی جایگاه دانشگاه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تجمیع منطقه ای دانشگاه خواجه نصیر- ارتقای کیفی جایگاه دانشگاه

سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اصلی ترین برنامه خود را ارتقاء جایگاه علمی و کیفی دانشگاه عنوان کرد .
دکتر علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه اصلی من ارتقاء جایگاه دانشگاه از نظر علمی و کیفی است البته در طول سال های گذشته هم در این زمینه فعالیت های خوبی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: جایگاه علمی دانشگاه خواجه نصیر در سال های گذشته هم مرتب رو به رشد بوده ولی نیاز است که مقداری در زمینه توسعه کیفی برنامه ریزی شود تا نسبت به قبل افزایش یابد.
سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در باره برنامه دانشگاه در خصوص تجمیع آن با دانشگاه عباسپور گفت: درخصوص تجمیع با دانشگاه عباسپور در جریان برنامه نیستم که در گذشته چه فعالیت هایی دراین زمینه صورت گرفته است بنابراین نمی توانم اظهار نظر کنم .
وی افزود: ولی در ارتباط با پردیس شدن و یا تجمیع شدن منطقه ای نیز صحبت‌هایی با دکتر قاسمی رئیس سابق دانشگاه داشته ایم که فعالیت های خوبی در این زمینه صورت گرفته است امیدواریم بتوانیم کارها را در این جهت پیش ببریم .
به گزارش مهر، رضا فرجی دانا هفته جاری طی حکمی دکتر علی خاکی صدیق را به عنوان سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منصوب کرد. دانشگاه خواجه نصیرالدین اولین دانشگاهی بود رئیس آن توسط وزیر علوم تغییر کرد.

تاریخ خبر شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲