اخبار / دانشگاه پیام نور / تجمع اعتراض آميز دانشجويان پيام‌نور رودهن به دليل ادغام اين ‌دانشگاه با واحد دماوند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تجمع اعتراض آميز دانشجويان پيام‌نور رودهن به دليل ادغام اين ‌دانشگاه با واحد دماوند

جمعي از دانشجويان دانشگاه پيام‌نور رودهن در اعتراض به ادغام اين دانشگاه با دانشگاه پيام‌نور دماوند، در مقابل ساختمان مركزي دانشگاه پيام‌نور استان تهران تجمع كردند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، جمعي از دانشجويان دانشگاه پيام‌نور رودهن در اعتراض به ادغام اين دانشگاه با دانشگاه پيام نور دماوند، در مقابل ساختمان مركزي دانشگاه پيام‌نور استان تهران تجمع كردند.

بر اساس اين گزارش، اين دانشجويان نسبت به بي‌توجهي مسئولان دانشگاه پيام‌نور درباره مشكلات اين دانشجويان معترض بودند. آنها همچنين با نوشتن نامه اعتراضي خطاب به ابراهيم‌پور رئيس دانشگاه پيام‌نور استان تهران با ذكر دلايل مختلف خواستار پيگيري اين مسئله از سوي او شدند.

اعتراض اكثر اين دانشجويان به دليل عدم اطلاع‌رساني مسئولان دانشگاه پيام‌نور به آن‌ها، مبني بر ادغام اين 2 واحد دانشگاهي و عدم توجه به مشكلات دانشجويان درصورت انجام اين ادغام بود.

دانشجويان معترض همچنين در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، نسبت به ضعف سطح آموزشي و علمي دانشگاه و برخي مشكلات صنفي انتقاد داشتند.

اين دانشجويان مخالفت خانواده‌ها مبني بر حضور دانشجويان در واحد دماوند، مشكلات رفت و آمد و نبودن وسيله‌هاي نقليه مناسب و بالتبع افزايش هزينه‌ها، دور بودن و بد مسير بودن دانشگاه با در نظر گرفتن اينكه اكثر دانشجويان ساكن تهران هستند، طولاني‌تر شدن ساعات مرخصي دانشجويان شاغل به دليل طولاني شدن مسير تردد، كمبود امكانات و جاي مناسب براي دانشجويان تازه وارد را برخي از مشكلات پيش روي خود پس از ادغام اين 2 واحد دانشگاهي عنوان داشتند.

همچنين اين دانشجويان معتقدند مشكلات فوق منجر به خودخوان اعلام شدن بسياري دروس خواهد شد و با توجه به مشكل بودن اكثر دروس مخصوصاً اينكه در بعضي از رشته‌ها نياز به كلاس و استاد بسيار مهم است لذا قبولي در اين دروس با مشكلات بيشتري مواجه مي‌شود.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰