اخبار / دانشگاهی / تاریخ، زمان و محل مصاحبه 31 رشته‌ دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تاریخ، زمان و محل مصاحبه 31 رشته‌ دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری  و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ، زمان و محل مصاحبه ۱۶ رشته دوره بدون آزمون و ۱۵ رشته دوره دکتری تخصصی پژوهش‌محور ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر بهروز دانشیان، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبانی که به مصاحبه دعوت شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی http://www.azmoon.net از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود آگاه شوند.
او ادامه داد: واجدین شرایط دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون باید هر گونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف که در زمینه‌های مربوط به رشته تخصصی خود را دارند، به انضمام ریزنمرات و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد خود را همراه داشته باشند و رأس زمان و در تاریخ اعلام شده در محل مصاحبه حاضر شوند.
دانشیان درباره مصاحبه دوره دکتری پژوهش محور افزود: حضور استاد راهنمای طرح به همراه داوطلب در جلسه مصاحبه الزامی است و داوطلبان این دوره باید علاوه بر مدارک فوق، فرم طرح تحقیقاتی که در زمان ثبت‌نام ارسال کرده‌اند را به همراه داشته باشند.
رئیس مرکز سنجش و پذیرش گفت: حضور نیافتن در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش است.
او در پایان افزود: اطلاعات لازم درباره تاریخ، زمان و محل مصاحبه سایر رشته‌های دوره‌های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی متعاقباً از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد شد.
نتایج نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری  و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵