اخبار / دانشگاهی / تاريخ‌ و نحوه‌ پرينت كارت‌ نود و ششمين دوره آزمون زبان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2015) به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تاريخ‌ و نحوه‌ پرينت كارت‌ نود و ششمين دوره آزمون زبان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2015)

اطلاعيه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درباره تاريخ‌ و نحوه‌ پرينت كارت‌ نود و ششمين دوره آزمون زبان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2015)بدين‌وسيله به اطلاع کليه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته  (Tolimo:E-A2015) مي‌رساند: 
1- نود و ششمين دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 21/12/93 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. برگ راهنما و كارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 19/12/93 بر روي سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org  قرار مي گيرد تا داوطلبان بتوانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل: نام و نام‌خانوادگي، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرينت آن اقدام نمایند. بديهي است كه هر داوطلب براي شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرينت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی يا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.
توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود داشته باشند، مي‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 93/12/20 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمایند.
2- آدرس باجه رفع نقص كارت:
دانشكده زبان ها و ادبیات خارجي دانشگاه تهران: ‌تهران، خیابان کارگر شمالی (اميرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بين خيابان 15 و 16.
ضمناً به اطلاع مي‌رساند واحد اطلاعات و پاسخگويي به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 21/12/93 همه روزه به غير از روزهاي تعطيل و در ساعات اداري آماده پاسخگويي به سوالات داوطلبان است. لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگويي به سوالات خود مي‌توانند. به بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org  مراجعه و يا با شماره تلفن های: 88923595 الي 88923599 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداري نمايند.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳