اخبار / کاردانی به کارشناسی / تاريخ توزيع كارت آزمون كارداني پيوسته دانشگاه آزاد 89 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تاريخ توزيع كارت آزمون كارداني پيوسته دانشگاه آزاد 89

آزمون كارداني پيوسته سال 89 دانشگاه آزاد جمعه 8 مردادماه برگزار مي‌شود. به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، توزيع كارت اين آزمون به صورت اينترنتي از طريق سايت www.azmoon.org از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 5 مرداد 89 آغاز مي‌شود و تا يك ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

داوطلبان آزمون كارداني پيوسته سال 89 دانشگاه آزاد مي‌توانند با وارد كردن شماره پرونده و كد رهگيري كه در هنگام ثبت‌نام دريافت كرده‌اند نسبت به مشاهده و تهيه پرينت كارت ورود به جلسه خود اقدام كنند.

بنابراين گزارش، اطلاعات فردي و آزموني شخص داوطلب به همراه عكس وي در كارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشكلي در اطلاعات مندرج در كارت لازم است در روزهاي چهارشنبه 6 مرداد 89 لغايت پنج شنبه 7 مرداد 89، صبح‌ها از ساعت 9 الي 13 و بعد از ظهر از ساعت 14 الي 18 با مراجعه به باجه رفع نقص پيش بيني شده نسبت به اصلاح موارد مغاير ت اقدام كنند.

داوطلبان لازم است در اين خصوص به اطلاعيه‌اي كه روز يكشنبه 3 مرداد 89 از طريق روزنامه آفرينش منتشر و بطور همزمان در پايگاه اطلاع رساني مركز آزمون به آدرس www.azmoon.net قابل مشاهده است مراجعه كنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۸۹