اخبار / وزارت آموزش و پرورش / تاريخ اعلام نتايج آزمون استخدامي فرهنگيان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تاريخ اعلام نتايج آزمون استخدامي فرهنگيان

نمره داوطلبان مشخص شده و در حال توزيع استاني است و نتايج مرحله اول اين آزمون تا پايان هفته جاري اعلام مي‌شود. مدير كل روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتايج مرحله اول آزمون استخدامي فرهنگيان تا پايان اين هفته خبر داد.

علي فرهادي در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ايسنا، گفت: نمره داوطلبان مشخص شده و در حال توزيع استاني است و نتايج مرحله اول اين آزمون تا پايان هفته جاري اعلام مي‌شود.

گفتني است در بزرگترن آزمون وزارت آموزش و پرورش كه در خرداد ماه برگزار شد، بيش از 600 هزار نفر شركت داشتند كه در مرحله اول اين آزمون اسامي 120 هزار نفر معادل سه برابر ظرفيت مورد نياز كه حد نصاب نمره را كسب كرده‌اند اعلام و به مرحله دوم كه گزينش تخصصي است معرفي مي‌شوند.

داوطلبان پذيرفته شده پس از طي مراحل قانوني و گذراندن دوره‌هاي آموزشي بدوخدمت به استخدام آموزش و پرورش درمي‌آيند.

به گزارش ايسنا، حاجي بابايي وزير آموزش و پرورش پيش از اين اعلام كرده بود كه در رشته‌هاي گوناگون اين آزمون تعداد افراد شركت‌كننده به گونه‌ايست كه به ازاي هر 17 نفر يك نفر مي‌تواند وارد آموزش و پرورش شود.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹