اخبار / دانشگاهی / تاخیر دانشگاه آزاد در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری ۹۴ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تاخیر دانشگاه آزاد در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری ۹۴

در حالی که به زمان اعلام نتایج دکتری تخصصی سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک می شویم، هنوز خبری از نتایج تکمیل ظرفیت سال گذشته نشده است.

علی رغم گذشت ماه ها از برگزاری مصاحبه های تکمیل ظرفیت دکتری آزاد ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی، هیچ خبری از سوی مرکز آزمون این دانشگاه ر این خصوص منتشر نشده است.

این در حالی است که فرآیند ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه ۹۴ دانشگاه آزاد در بازه زمانی ۴ بهمن تا ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۴ صورت گرفته و نتایج اولیه  داوطلبان نیز ۱۰ اسفند ماه سال گذشته منتشر شده است.

پیگیری های صورت گرفته از این دانشگاه نیز با پاسخ هایی نظیر “هنوز مشخص نیست” ، “احتمالاً به زودی اعلام خواهد شد” ، “تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است” و … روبرو شده است.

گفتنی است اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اول دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۴ نیز با تأخیر صورت پذیرفته بود.

امیدواریم مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی با درک وضعیت داوطلبان این پذیرش و شرایط خاص حاکم بر زندگی جوانان کشور هر چه سریع تر نسبت به اطلاع رسانی دقیق در این زمینه اقدام نمایند. 


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵