اخبار / دانشگاهی / برگزیدگان جایزه علامه طباطبایی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزیدگان جایزه علامه طباطبایی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان از بیمه تکمیلی برگزیدگان جایزه علامه طباطبایی خبر داد و گفت: این بیمه مشمول 79 استاد برگزیده جایزه علامه طباطبایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، دكتر یداله اردوخانی در این باره گفت:‌ جایزه ملی علامه طباطبایی به عنوان یكی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان وی‍ژه اساتید و محققان برجسته کشور است که در نخستین دوره این جایزه 40 نفر از استادان و محققان به عنوان برگزیدگان این جایزه در اسفندماه سال 90 معرفی شدند.
وی افزود: در دومین دوره اعطای جایزه علامه طباطبایی كه در سال 91 برگزار شد، 39 استاد و محقق برجسته دیگر معرفی و تقدیر شدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان درباره تسهیلات اعطایی به اساتید و محققان برجسته از سوی بنیاد ملی نخبگان گفت: این گروه از مشمولان حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان یكی از تسهیلاتی كه می‌توانند از آن بهره ببرند بیمه تكمیلی درمانی است.
دكتر اردوخانی در ادامه گفت: این بیمه شامل جبران هزینه‌های بیمارستانی، بستری، هزینه‌های پاراكلینیک،هزینه آمبولانس،هزینه‌های پروتز و اورتز، دندانپزشكی و عینک است.
وی ادامه داد: همچنین این گروه یک اعتبار پژوهشی 50 میلیون تومانی جهت انجام طرح تحقیقاتی مشخص دریافت می‌کنند و می‌توانند از محققان خارج از کشور جهت حضور در ایران دعوت کنند که در این صورت هزینه‌های آن محقق را بنیاد ملی نخبگان تقبل خواهد کرد تا تعامل استادان ایرانی و خارجی افزایش یافته و دانشجویان ایرانی نیز از اساتید بنام خارجی استفاده کنند.
اردوخانی یادآور شد: محققان و اساتید برجسته مورد حمایت بنیاد ملی نخبگان می‌توانند از چهار محقق پسادکتری استفاده کنند که در این صورت بنیاد ملی نخبگان حقوق معادل استادیار پایه یک را ماهیانه به محققان پسادکتری اعطا خواهد کرد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲