اخبار / دانشگاهی / برگزاری کنفرانس‌های ملی در دانشگاه فریدونکنار به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری کنفرانس‌های ملی در دانشگاه فریدونکنار

رئیس مؤسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار از برگزاری کنفرانس‌های ملی در تنها دانشگاه این شهرستان از طرف گروه عمران خبر داد.
غلامرضا پیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: گروه عمران با حدود یک هزار دانشجو قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین گروه آموزشی مؤسسه بوده و یکی از مشهورترین گروه‌های آموزشی مهندسی عمران در سطح کشور است.
وی افزود: این گروه دارای امکانات آموزش‌های مناسبی شامل آتلیه نقشه‌کشی، سایت کامپیوتر و اینترنت وایرلس در تمام کلاس‌ها و محوطه است.
به گفته رئیس مؤسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار، از عملکرد پژوهشی این گروه می‌توان به برگزاری کنفرانس‌های ملی در سال‌های 89، 90 و 91 اشاره کرد.
وی تصریح کرد: همایش سال گذشته با شرکت بیش از یک هزار نفر از مهندسان و دانشجویان کشور در شهر بابلسر توسط گروه عمران برگزار شد.
پیروز افزود: در گروه عمران دانشگاه رشته‌های سازه در مقطع کارشناسی ارشد، مهندسی زلزله در مقطع کارشناسی ارشد، مکانیک خاک و پی در مقطع کارشناسی ارشد و مهندسی عمران با گرایش عمران در مقطع کارشناسی پیوسته فعال هستند.
وی مهندسی اجرایی عمران در مقطع کارشناسی ناپیوسته، مهندسی تکنولوژی ساختمان در مقطع کارشناسی ناپیوسته، مهندسی تکنولوژی نقشه برداری در مقطع کارشناسی ناپیوسته، مهندسی تکنولوژی عمران با گرایش آب و فاضلاب در مقطع کارشناسی ناپیوسته و مهندسی تکنولوژی عمران با گرایش عمران در مقطع کارشناسی ناپیوسته را نیز به این لیست اضافه کرد.
رئیس مؤسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار به کاردانی فنی عمران با گرایش ساختمان‌های بتنی در مقطع کاردانی ناپیوسته، ساختمان با گرایش کارهای عمومی ساختمان در مقطع کاردانی پیوسته، نقشه‌کشی عمومی با گرایش نقشه‌کشی و طراحی صنعتی در مقطع کاردانی پیوسته، ساختمان با گرایش اجرای ساختمان‌های بتنی در مقطع کاردانی پیوسته نیز اشاره کرد.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲