اخبار / دانشگاه پیام نور / برگزاری دوره آمادگی فراگیر تنها در مقطع ارشد- خودداری از پیش ثبت نام به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری دوره آمادگی فراگیر تنها در مقطع ارشد- خودداری از پیش ثبت نام

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور با تاکید بر لزوم پیشگیری از سمت گیری جدید موسسات غیرمجاز گفت: اسامی موسسات مجاز برگزار کننده دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد به زودی از طریق سایت دانشگاه پیام نور اعلام می شود.     
به گزارش خبرگزاری مهر، مقداد محمودی افزود: پس از حذف آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، دوره‌های فراگیر صرفا ویژه مقطع کارشناسی ارشد برگزار می شود و طبیعتا موسسات فراگیر سمت گیری جدیدی را برای جذب مخاطبان خود آغاز خواهند کرد. وی بار دیگر ضمن هشدار به داوطلبان فراگیر دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هنوز رشته محل های مقطع کارشناسی ارشد و منابع درسی آن از سوی شورای گسترش به دانشگاه ابلاغ نشده و امکان تغییر رشته ها، گرایش ها و منابع دور از ذهن نیست. داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور در نظر داشته باشند که اطلاعات مربوط به پذیرش دانشجو در این دانشگاه را از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی www.daneshgahnews.com پیگیری کنند. دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور درصدد رایزنی و انتخاب برخی از موسسات مجاز برگزار کننده دوره های فراگیر است که نحوه آموزش آنها به استاندارهای دانشگاه نزدیک باشد و به زودی اسامی موسسات مجاز پس از بررسی های لازم طی اطلاعیه ای اعلام می شود. وی اظهار داشت: هدف دانشگاه پیام نور ایجاد فضای امن روانی و به دور از هرگونه شبهه و شائبه برای داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور است و در این راستا با هرگونه تخلف در زمینه برگزاری کلاس های آمادگی فراگیر که بدون مجوز لازم صورت می گیرد از مجرای قانونی و مراجع ذیصلاح برخورد خواهد شد لذا از تمامی موسسات برگزار کننده دوره های فراگیر درخواست می شود که از هرگونه پیش ثبت نام پیش از موعد خودداری کنند چرا که تبعات جبران ناپذیری برای متقاضیان دربرخواهد داشت.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲