اخبار / دانشگاهی / برگزاری امتحانات بدون کاغذ در تمام واحدهای پیام نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری امتحانات بدون کاغذ در تمام واحدهای پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از ادامه روال برگزاری امتحانات بدون کاغذ در تمام واحدهای این دانشگاه برای امتحانات پایان ترم جاری خبر داد.
علیرضا دل افکار با بیان اینکه روال برگزاری آزمونهای بدون کاغذ در دانشگاه پیام نور ادامه دارد، اظهار داشت: برگزاری امتحانات بدون کاغذ برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمام واحدهای دانشگاه پیام نور در این ترم هم اجرا می شود.
وی ادامه داد: به جز درسهایی که نیازمند آزمون تشریحی هستند برای سایر درسها امتحانات به شیوه گذشته و با کمک رایانه برگزار می شود.
به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، چند سالی است عدم تاثیر گذاری نمره منفی از امتحانات پایان ترم این دانشگاه به تصویب رسیده است.
دل افکار درباره امکان مشاهده نمرات دانشجویان بعد از برگزاری امتحانات پایان ترم الکترونیک، اظهار داشت: مشاهده نمره به علت مسائل روانی و استرس، بستگی به دانشجویان دارد. اگر تمایل داشته باشند همان لحظه امکان مشاهده نمره وجود دارد.

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲